Τι να παίξω σήμερα (23/11/2024): Τα «φώτα» σε Ιταλία και Αγγλία
23/11,2024 - ΤΙ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΣΗΜΕΡΑ
Ένα από τα σημεία τα οποία υποτιμά ο παίκτης όταν επιλέγει τη νέα του στοιχηματική εταιρία, είναι η επικοινωνία μαζί της. Όταν όμως φτάνει η ώρα της κρίσης, υπάρχει μια απορία ή κάποιο πρόβλημα, τότε καταλαβαίνει ποια είναι η σημασία της. Τότε βλέπει πόσο σημαντικό είναι να είναι διαθέσιμος πάντα ένας εκπρόσωπος από το Τμήμα Εξυπηρέτησης για επικοινωνία με στοιχηματική, ώστε να μας κάνει τη ζωή ακόμα πιο εύκολη. Ποιο είναι όμως το ωράριο στο οποίο θα πρέπει να είναι διαθέσιμη η επικοινωνία με την εταιρία; Και ποια είναι τα κανάλια τα οποία επιβάλλεται να υπάρχουν προκειμένου να μιλήσετε με έναν εκπρόσωπο. Όλα αυτά τα ερωτήματα που είναι πολύ πιθανόν να έχετε, θα απαντηθούν στο κείμενο που ακολουθεί.
Ξεκάθαρα, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα πρέπει να σου δίνει την ευκαιρία να επικοινωνήσεις μαζί του ανά πάσα στιγμή. Έτσι λοιπόν θα πρέπει να μπορείς να μιλήσεις με έναν εκπρόσωπο του τμήματος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Άλλωστε η δράση δεν σταματάει ποτέ για σένα, έτσι δεν είναι; Ακόμα και αν δεν έχει κανένα ματς της… προκοπής για να ποντάρεις, το live casino είναι πάντα εκεί. Οπότε θα πρέπει να έχεις και την ανάλογη υποστήριξη. Μπορεί να έχεις πρόβλημα με ένα ποντάρισμα ή θέμα με την κατάθεση ή την ανάληψή σου. Όποιο και να είναι το ζήτημα, το Customer Support θα πρέπει να είναι πάντα εκεί για σένα. Αν λειτουργεί λιγότερες ώρες, όσο και αν σου φαίνεται πταίσμα, θα καταλάβεις ότι θα σου δημιουργήσει πρόβλημα στη συνέχεια.
Όταν μιλάμε για επικοινωνία με την εταιρία και το Τμήμα Εξυπηρέτησης, δύο είναι οι πιο συχνοί δίαυλοι. Προφανώς και ο ένας από αυτούς είναι το email. Πολύ απλά γράφετε όλα όσα έχετε να γράψετε, στέλνετε το μέιλ σας και εκείνο εξετάζετε από την ομάδα. Στη συνέχεια λαμβάνετε την απάντησή σας, η οποία ιδεατά θα λύνει αμέσως το όποιο πρόβλημα ή απορία σας. Ο δεύτερος συνηθέστερος τρόπος επικοινωνίας είναι μέσω του Live Chat. Εκεί τα πράγματα είναι πολύ πιο άμεσα. Ανοίγεται την εφαρμογή του Live Chat, βάζετε κάποια τυπικά στοιχεία σας και το κομμάτι που αφορά την επικοινωνία σας. Θα σας καλωσορίσει ένας από τους Εκπροσώπους και η κουβέντα ξεκινά. Αναμφίβολα, το πρόβλημα θα λυθεί πολύ πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη αμεσότητα.
Αυτά ωστόσο δεν είναι τα μοναδικά κανάλια επικοινωνίας που θα βρείτε από έναν bookmaker στη χώρα μας. Αρκετοί διαδικτυακοί πάροχοι σας δίνουν την ευκαιρία να μιλήσετε μέσα από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως είναι το Viber, το Whatsapp, ή ακόμα και το Skype. Μέσα από αυτές τις εφαρμογές, μπορείτε να μιλήσετε με τις στοιχηματικές εταιρίες χωρίς την παραμικρή χρέωση. Και φυσικά υπάρχει – σε ορισμένους bookmakers – διαθέσιμη και η τηλεφωνική κλήση. Ανάλογα με την πολιτική της εταιρίας, μπορεί να είναι διαθέσιμη σε όλη τη διάρκεια του 24ωρου ή ορισμένες ώρες της ημέρας. Επίσης κάποιοι από τους bookmakers στη χώρα μας δίνουν και τη δυνατότητα του callback. Σε αυτή την περίπτωση, εσείς συμπληρώνετε σε μια φόρμα τον αριθμό του τηλεφώνου σας και οι Εκπρόσωποι του Τμήματος Εξυπηρέτησης θα σας καλέσουν. Με αυτόν τον τρόπο θα γλιτώσετε και χρόνο αναμονής, αλλά και πιθανή χρέωση την οποία θα είχε μια κλήση.
Στην Ελλάδα, οι περισσότεροι bookmakers προσφέρουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε μαζί τους 24 ώρες το 24ωρο. Υπάρχουν όμως και ορισμένες περιπτώσεις όπου το Τμήμα Εξυπηρέτησης λειτουργεί λιγότερες ώρες. Τουλάχιστον, σε αυτές τις 2-3 περιπτώσεις η κατάσταση «σώζεται» από την ποιότητα της Εξυπηρέτησης Πελατών. Αναφορικά με τα διαθέσιμα κανάλια, δεν υπάρχει εταιρία που δεν έχει διαθέσιμα τα μέιλ και το chat. Το αμέσως επόμενο συνηθέστερο που θα βρείτε είναι η τηλεφωνική επικοινωνία. Κατόπιν, ακολουθεί το callback και εν συνεχεία τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
21+ | Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | Παίξε Υπεύθυνα